jgn jadi mat rempit...

by chekna on Tuesday, November 15, 2011

adoiiii....
apa nak jadi tak tau la
blog dah jadi macam biskut
kejap ada entry
kejap xde
hajat di hati nak update pasal peknen lagi
dah miss byk minggu dah ni
gambar pun dah xterambil

sibuk + malas
sibuk kat ofis sebab baru seminggu pindah ke ofis baru
byk brg yg blom unpack lagi
bila balik rumah plak
malas nak bukak lappy
asal pukul 9 malam je
melepek depan tv
penat + mengantuk

so, layan je la koleksi gambar2 masa raya puasa aritu
memandangkan masih belum ditayangkan kat sini
layan je la ye.....


nak merempit pun kena la jaga  penampilan kan...
ada sesapa nak menantu ke???



ok... ada sapa2 nak ikut tak?
tp saya xde helmet ni..
ada berani???



vrommmmmmmmmmmmmmm......................................








lastly
terima kasih atuk
nnti bila balik kg lagi
ziyad merempit lagi ye...

2 blaze of sunshine:

cheqna said...

hah????
kaki tak lepas lagi tu...camano???
hehehehe

KhaiRin said...

ello ello..adik ada lesen ka?