Aktiviti di tahun baru...

by chekna on Thursday, December 31, 2009

1 jan 2010

aktiviti membakar sate


& juga steamboat di kediaman pn tini & en wan di saujana utama


(sila jgn tertipu, cadangan gambar hiasan je nih..)

yum..yum..yum...wah best ni..

aktiviti bakar2 ni akan bermula lepas solat magrib smpaila tgh malam..
itupun kalo rasa nak tido je kat luar rumah diorg tu, bleh la bakar smpi pagi..
seperti biasa, aktiviti luar darjah ni akan disertai oleh 4 family & 1 family-to-be..

esok paginya pulak, still blom decide nak pegi mana.. possibly jalan2cari makan/
jalan2 cari tempat mandi/ jalan2 cari tempat ambik gambar je kot..
silap2 ke kalumpang, ye la satu family tertinggal aritu kan..



......................................................................................................


10 jan 2010

hari ni merupakan hari untuk
..
..
..

photoshoot!!!


pn yuzie amir dari beautkids

telah pun dibooking sebagai tukang amik gambar

tempat?? concept?? sume masih blom decide lagi...

nnti si yuzie call baru discuss kot

dia kan lebih berpengalaman...


......................................................................................................


27 jan 2010


at last, hari2 yg dinantikan akan tiba jua..

setelah sekian lama plan nak gi holiday
jadi jugak akhirnya
harap2 semuanya berjalan lancar hendaknya
insyallah............

so, org2 langkawi.....nntikan kedatangan kami ok..........

2 blaze of sunshine:

kakyong said...

ohhh dah siap plan utk aktiviti jan 2010.. semoga semuanya terlaksana & bergumbira hendaknya..

chekna said...

tq kak yong..