buang anak??

by chekna on Sunday, August 08, 2010

sampai hati ke nak buang anak camni??


;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;




dalam kotak microwave lagi...
ish..ish..ish....

intai skit tengok??


;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;






cak!!!!
comey2 camni pun ada org nak buang ke??












mama xde la kejam sampai nak buang2 anak dalam kotak ni
paling2 pun jual timbang kati je
ziyad ni bukan stakat hensem je
suara merdu, piching tinggi ... kalah cikgu siti hajar tu
menari & berlakon pun pandai
stakat nak melompat2 kat kedai smpai terduduk/terbaring2 tu no hal punya
mmg expert
agak2 laku braper ringgit???
hehehehe............

ingat senang ke 9 bln dok usung kehulu kehilir 
dah le berat cam sebijik kelapa (yg kecik je la kot..) letak dlm perut
pastu dok bertarung nyawa kat labor room 5/6 jam
push xnak kuar2
smpai kena sedut (vacum la tu...) baru nak tunjuk muka
pas seminggu kena masuk wad balik, jaundice
sebulan lebih jugak le mama jadi burung hantu
siang tidor malam berjaga
blom campur sakit, demam, batuk, selsema
hfmd lagi
xlarat nak list dah
nak buang camtu je???
oh tidak...
bak kata pakcik alleycats
"biarlah aku pergi dulu sebelummu...."
(sila sambung macam rancangan jangan lupa lirik tu ye....)

love each other deeply....

4 blaze of sunshine:

Kancilbiru said...

hahaaha comel jer..main pondok2 la tu...

chekna said...

hehehe.. asal tengok org sibuk nak packing, dia yg lagi sibuk sebenarnya... nasib baik dia xkena pack sekali...

kakyong said...

pos kat ai lah budak comel nih...

chekna said...

boleh buat kawan fikri ye kak yong.. hehehhe...