arghhhh...saya xsalah!!!

by chekna on Wednesday, April 07, 2010

di suatu petang yg nyaman....



sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya.. 
   
   
kendian, benda tu bergerak ke badan 


rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot? 


bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm 


saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....
lagipun saya ngantuk giler ni 


tapi dia xmau, and masih patuk2 saya 


pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni...


tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya 


saya pun jerit "Oi!rosak nanti, tuan marah lah". ..


dia melawan lak tu 


masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak 


akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri 


oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan~~ 



above all..love each other deeply....

1 blaze of sunshine:

manisz said...

sabarrrr.. nnti ko tiup lilin kat umah dgn ziyad dan ayahnya.. :-)