kejelesan yang melampau...

by chekna on Thursday, April 08, 2010

last friday merupakan hari jeles saya
apsal saya jeles??
apsal hari lain saya xjeles??
apsal saya je yg jeles??
org lain xjeles pun??
?@^&$*(#

sebabnya
last friday saya terpaksa cuti
saya terpaksa cuti coz baby sitter saya plak nak cuti
baby sitter saya nak cuti pasal dia nak balik kampung
bila dia balik kampung, hero kesayangan saya tu xde org nak jaga
so saya terpaksa la ambik cuti

saya xjeles pasal terpaksa cuti
saya xjeles jugak bila baby sitter kena balik kampung
saya pun xjeles bila saya kena jaga ziyad aritu
in fact saya lagi suka coz boleh dok bermalas2 kat rumah
sambil dok main2 ngan dia
sambil tengok tv
sambil2 tu bleh kemas rumah
bleh basuh kain baju semua

saya xjeles bila kat ofis diorg buat jamuan hari tu
saya juga xjeles bila En. NAT dinaikkan pangkat jadi CEO baru syarikat
sikit pun saya xjeles bila tau diorg order macam2 menu untuk jamuan tu




tapi
saya teramat la jeles bila........
diorg tiup lilin & potong birthday cake
without me as a birthday girl!!!
argh...jeles..jeles...jeles...
walopun birthday saya minggu dpn
saya tetap jeles....



apsal ada 3 org je birthday girl???
pasal sorang lagi dok sibuk nyanyi lagu barney & friends kat rumah...




yes, i am!!!

above all..love each other deeply....

0 blaze of sunshine: