asyik kena cium je...

by chekna on Saturday, October 16, 2010

bukan stakat cium skit2
muka
kaki 
tangan
abis satu badan dikerjakannya

ni le makhluk yg suka sgt cium anak teruna mama ni

:

:

:


:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:

:









pic by google

buktinya???



ni masa raya baru2 ni
biasa la
asal balik kg je
mesti bawak balik souvenier punya



ni masa kat langkawi aritu (jan 2010)



ni pun masa balik kg gak


nasib baik nyamuk biasa je
paling2 pun stakat gatal je la
kalo dibantainya nyamuk pembunuh tu?
nauzubillah...
mintak2 dijauhkan la............


above all..love each other deeply....

6 blaze of sunshine:

ibu_Arifa said...

anak saya pun selalu mcm ni.. mmg dia sorang jer dok jd sasaran nyamuk w/pun ada org lain juga kat situ..

tu yg sampai kena denggi dah aritu.skrg ni mmg fobia dgn nyamuk! terus spray je..xde halau2 cara mesra alam lagi..serik!! dalila skrg pun kena spray dgn serai wangi selalu.

kakyong said...

bahaya tu...
sensitip tak kulit dia..
kalo si anis dulu habis berparut kaki tgn gara2 nyamuk.. siap jd bengkak bengkil lagi...

chekna said...

ibu arifa, tu yg risau tu.. nasib baik nyamuk biasa je.. tp tu la, org lain ok je, dia je yg selalu kena... sedap kot darah dia..

chekna said...

kak yong,

nak kata sensitif sgt tu xde la jugak, tp sensitif ngan nyamuk. bila kena gigit tu, siap bengkak merah lagi.. pastu biasala, tangan dok menggaru je.. nasib baik muka xberparut, tp tang kaki tu ada la gak le parut skit...

10 said...

nyamuk skrg makin galak...

chekna said...

aten, mmg pun.. siap main2kan kite lagi, terbang slow je, bila nak tangkap, laju je dia terbang.. hangin je kadang2 nak menampar nyamuk ni...