chickenpox baby

by chekna on Wednesday, October 20, 2010


xtaulah camne ziyad bleh kena chicken pox
pasal xde org terdekat pun yang kena masa tu
dah nak kena kan
terima je la






ni le muka budak yg comot kena chicken pox
masa ni dia dah ok skit dah
tu yg bleh senyum tu
kalo x, merengek je la



masa ni semua chicken pox dah kering
tinggal nak hilang parut je..

ni kisah bln Dis 2008
masa tu ziyad baru 6 bln
mmg kesian bila baby kena chicken pox
nasib baik dia x menggaru sangat masa tu
cuma kesian bila nampak dia macam xselesa sangat
luckily xlama sangat
mmg biasa org ckp kalo kena masa kecik sekejap je
ziyad dlm seminggu je
seminggu jugak la mama amik EL
mama dulu kena masa form 5
dekat sebulan jugak la xpegi sekolah
pastu malu nak pegi sekolah pasal muka teruk berparut
nasib baik ziyad xberparut
abis kehenseman anak teruna mama nnti kan....


love each other deeply....

4 blaze of sunshine:

Amy Syaquena said...

salam...

comelnya si manja, x pe nanti ok la tue...

10 said...

kena masa baby xpa lagi... kita faham... tp kalo dah dewasa tu yg x sonok tu... parut lambat hilang...

chekna said...

salam amy..
biasala budak kalo sakit mmg smpai kite yg tido malam, dia sihat je.. main macam xingat dunia...

chekna said...

aten,
btul tu.. lgpun rmai org ckp bila kena dah tua2 ni lagi teruk drpd kena masa budak..