antu air....

by chekna on Tuesday, July 13, 2010

rasanya bilik air kami ni cam ada misteri je
asal mandi je, mesti xleh brenti
nak kena panggil misteri nusantara nih...
esp kalo budak ni yg masuk
confirm xnak kuar punya



apsal ada butterfly kaco ziyad mandi ni mama???



walopun hakikatnya dia dah besar
still nak brendam kat dlm besen baby tu
berangan jadi baby la tu....


love each other deeply....

6 blaze of sunshine:

Nia said...

hehe,..mesti Ziyad rasa macam mandi dalam bath tub tu. cute!!

kakyong said...

sama lah cam rumah kami..
ade sekali lupa nak letak tinggi shower cream.. abis berbuih2 1 bilik air dikerjakan si anis...

best main air.. en ayah cakap kena gali perigi belakang rumah.. kalo tak jenuh nak byr bil air

ada tag contest utk chekna
http://www.kakyong.com/2010/07/contest-hitam-itu-menawan.html

chekna said...

nia.. ye la tu kot.. nasib baik xde bath tub, kalo x.. harusla masuk bilik air xnak kuar2...

chekna said...

biasalah tu, budak2 bila dapat main air mmg xingat...
thanks kak yong.. kalo sempat nnti buat entry contest tu ye..

10 said...

best dapat mandi sbb cuaca panas kot... xpun main sabun...

p/s: anda di tag... 20 things about chekna...

chekna said...

ziyad ni sabun dia xpandai main, dia suka main air je...

thanks aten.. akan dilangsaikan utang tag tu nnti ek...