kalo membaca itu jambatan ilmu, kalo menyanyi apa pulak???

by chekna on Sunday, February 20, 2011

walopun ziyad ni masih blom lancar bercakap
tp bila bab menyanyi 
sukernya dia.....
dan yg bestnya
hanya org2 tertentu yg paham dia nyanyi lagu apa
hehehehe....

byk kali gak le
mama try nak record hasil sumbangan suara merdu ziyad nih
tp selalunya fail je
baru je nak record
dia sibuk nak amik hp
sudahnya 
amik gambar je la mampu
ni pun mama kena snap laju2
masa ni kitorg berdua je kat rumah
ayah tido kat wad
daripada si ziyad dok intai2 kat sliding door tu
tunggu ayah dia balik
ber-karat-oke la kami dua branak....



nampak macam membaca
tp sebenarnya menyanyi







6 blaze of sunshine:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

kalu menyanyi... jgn minta sedekah atas jembatan...hehehe..gurau je ;-)

Nureen said...

nanti buat album tau hehee...
elly pon suka nyanyi.. tambah skrg mcm dah mcm org tua nyanyi apa tah lagi.. klau on radio dlm keta dia ikut rentak ujung2.. hehee

chekna @ mama ziyad said...

anie... xde maknanya nyanyi atas jambatan..banjir trus kang...

chekna @ mama ziyad said...

nureen.. membazir je buat album, xde sape nak beli pun.. hehehe.. sama la, bila masuk kereta trus on cd, nasib baik bukan cd lagu, cd mengaji, sambil2 tu dengar gak le tang ujung2 tu....

fadillah abdul basir said...

Bijaknye.........

chekna @ mama ziyad said...

thanks fadilah..