perutku berbunyi gggrrrrrr....ggrrrrrr...ggrrrrrrrrr..........

by chekna on Wednesday, June 16, 2010


camtulah perutku berdendang2
sejak semalam lagi berpuasa 
segala penat, dahaga, lapar, ngantuk, boring 
sume ada lah
belum campur sejuk aircond lagi
xtaulah ofis ni, aircond nya sejuk lain macam je
sampai ke tulang rasanya
esp org yg tinggal tulang cam i ni
harusla rasa nak berselimut je kat ofis
skang pulak musim cuti sekolah 
ofis pun senyap sunyi je
ramai org bercuti
lagila sejuk rasanya
kulit pun dah terasa kering
tekak jgn cerita la
rasa cam dah kering kontang je...
(ngalahkan budak2 baru blajar pose plak...hehehe...)

2/3 minggu lepas dah start posa pun
campur semalam & hari ni 
akhirnya cukup jugak qada puasa ni...
so, esok bleh la raya.... 
(bleh ke nak raya byk2 kali???..)
yuhuuu.....


pic source: google
kalo dpt tido camni pun jadila...

so pasni, bleh la cite pasal raya sesuka hati  kan
cuti posa dah abis ganti
pasni kalo rajin bleh la posa sunat bln rejab plak
(rajin ke???)

hhhmmm... ptg ni nak buka pose makan ape ye..(garu2 kpale..)


love each other deeply....

2 blaze of sunshine:

sheila said...

tahniah berjaya abihkan ganti posa...posa aku lom berganti lagi..aritu ada gak try posa..tapi aku x laratlah..lapar bukan main..bila lapar sikecik kat dalam perut tu gila mengganas ..sakit dada aku sume..

gamba baby tido tu cute...tp ko ada brani ke nak tido camtu kat ofis???? kakakakkak

chekna said...

alhamdulillah.. nak abiskan yg ganti ni pun jenuhnye la...

ko lainlah, ada xcuse...

xde nak tido camtu kat ofis, aku ni nak tido kalo mesti ada bantal, tilam semua....