apokosh

by chekna on Monday, April 04, 2011



video

apokosh = helicopter




heli cap pasar malam je pun

beli kat melaka

xsempat sampai hotel

kipas nye dah patah

tp sampai sekarang dia dok main lagi


7 blaze of sunshine:

kak Erna said...

cekna..anak lelaki gitu la kan..
dah rosak pu kalau dia berminat akan main jugak..

sheila said...

hahahahha..apsal lari jauh sgt bunyiknye tu ziyad

Syana said...

hahaha..tak de bunyi helikopter langsung ziyad..

chekna @ mama ziyad said...

kak erna,
berbaloi beli mainan yg murah, selagi xhancur, dia main jugak...jimat skit kan...

chekna @ mama ziyad said...

shiela,
mmg xde bunyi langsung, tu yg pelik tu.. itupun dah jenuh betulkan.. still apokosh jugak disebutnya...

chekna @ mama ziyad said...

syana... sebutan mmg xde bunyi langsung, tp bila buat bunyi helicopter terbang tu ada la bunyi.. hehehe..

kakyong said...

fikri pun ade heli.. tak sampai 1 hari dah tercabut mcm2.. tp sampai ahri ni, dah 2 tahun lebih.. masih dok main lagi..