masuk tv

by chekna on Monday, April 11, 2011

dah lama gambar2 ni terperuk kat dlm hp
pastu bila dah upload
terperuk pulak dalam draft folder

rentetan dari entry ni --------> playgroup GBOB
kan ada rakaman rancangan IKS 
untuk siaran tv1
luckily masa tu kami xjoin kelas
dapat la tengok kat tv
ziyad pun suka tengok teacher dia kat tv
pastu nampak diri sendiri
siap tepuk2 tangan lagi
hahaha.. suker la tu

layan je la gambar yg ada
cam biasa, snap dari hp je...









muka ziyad byk nampak dari tepi je
coz most of the time
ziyad ni suka lari sana sini
camne muka nak masuk tv?




5 blaze of sunshine:

NM02 said...

wah... ziyyad masuk tb la...

kakyong said...

wa wah.. glamer la ziyad masuk tv... ;)

sheila said...

kalo kyra jgnkan nampak muka dia kat tv (tak penah pun)..tgk muka sendiri kat wallpaper lappy abah pun dia punye excited cam hapa ntah..padahal hari2 tgk gamba yg sama

chekna @ mama ziyad said...

NM02 & kak yong, xde glamer mananya.. stakat nampak sipi2 je pun....

chekna @ mama ziyad said...

sheila,

saje dia nak tunjuk kasih sayang kat korang tu.. hehehe..