bila dah namanya jutawan....

by chekna on Thursday, November 25, 2010

bila dah namanya jutawan tu 
harus la duit tu berkoyan2 kan
kalo org selalu kata
duit byk pun bukan bleh bawak mati
tp nampaknya skg ni macam2 bleh jadi
nak masuk dlm kubur pun kena ade jenama tau



nampak tu?
kain kafan BVLGARI yg asli
kononnya hanya dijual untuk orang2 kaya di Arab Saudi



 


hhhhmmmmmm... masih berangan2 nak jadi jutawan????

6 blaze of sunshine:

Fieza79 said...

hadoi....

Sitisifir10 said...

alahai...keduniaannya mereka :(

Katak Gomok Sulie said...

wah...semua bleh buat msk dlm kubur mcm ni...hehehe....ada jugak ye mcm ni...

kakyong said...

macam ni sekali.. kain kafan pun ade standard erkkk...

sheila said...

tu kategori dah xtau nak buat apa ngan duit... apsallah xmo sdekah kat anak yatim cam aku ni heheheh

chekna @ mama ziyad said...

tulah, pakai mahal camne pun dah masuk dlm kubur tu nnti reput jugak kan..