salam aidiladha...

by chekna on Tuesday, November 16, 2010

tahun ni
buat pertama kalinya kami akan beraya di subang jaya je
disebabkan xde cuti
xde la ketupat palas
xde la rendang
isk..isk...sedey la plak

hari ni masih bekerja macam biasa
balik pun macam biasa jugak
xdpt eve leave pun 
:(
mlm ni akan bertungkus lumus masak nasi impit
dan kuah lontong 
(harap2 jadi la.. 1st attempt ni...hehehe....)
tu je la kot menu pagi raya

esok plak, xde plan apa2 pun lagi
maybe berjalan2 cari makan kat rumah my sis
(bertuah dia nak buat ketupat....)
xpun ke rumah saudara-mara terdekat
xbleh nak jalan jauh2 pun
esoknya dah kena kerja
arghhhh... sedeynya.....

untuk semua
selamat berhari raya korban
paling penting
berhati-hati di jalan raya
jangan jadi korban di hari raya pulak
biar lambat asal selamat....


*pic credit to PZS

5 blaze of sunshine:

manisz said...

selmat hari raya Ina.. kis kis tuk ziyadd..

Nia said...

selamat hari raya aidil adha for u and family ya!!

[-suziey-] said...

kt pn keje khamis n jumaat...xcuti pn..oo raya kt subang ek..dekat je umah kita..bole la mai raya2 :)

chekna @ mama ziyad said...

selamat hari raya untuk semua...

sheila said...

samalah ngan aku..raya dok kl je. pastu pagi raya makan mihun goreng jek hahahha