mat bunga??

by chekna on Friday, November 19, 2010


walopun mama suka dpt bunga
mama x pandai nak tanam bunga
x pandai nak gubah bunga
x pandai nak hias2 rumah ngan bunga
x suka cakap berbunga2
tah dimana silap mama
jadi camni plak
pelik sungguh
tah berjangkit dari sape pun tak taulah...



dah macam jakun pun ada
mentang2 la kat rumah sekuntum bunga pun xde
abis g umah org dibelasahnya main bunga org tu


sikit punya khusyuk lagi tawadduk plak tu


benda yg tersangkut kat telinga ziyad tu menandakan
yang ziyad dah didajalkan oleh ayahnya sendiri
(yg berbaju ijau+cream tu..)
semua org dok pakat ngekek je gelakkan dia
sabor je la


9 blaze of sunshine:

Faryza said...

lps ni mama ziyad beli laa bunga heehhe

chekna @ mama ziyad said...

tu le pasal...

kakyong said...

kasi chance la ziyad nak jd mat bunga.. bukan selalu..

10 said...

hehehe... tumpang senyum kambing leh x?

chekna @ mama ziyad said...

haah.. tu yg kasi can tu...

chekna @ mama ziyad said...

aten, jgnkan senyum kambing, nak senyum lembu pun boleh....kekeke...

MUNNYRA said...

alo lo lo

Hidayah said...

hehe camtu ek lau umah takde bunga?

chekna @ mama ziyad said...

munira & hidayah, rasanya la kot.. excited semacam je...