bila masuk bakul boleh angkat sendiri ke??

by chekna on Thursday, December 09, 2010

peringatan: 
tajuk entry xde kaitan langsung ngan gambar kat bawah ni
sekadar penyedap rasa je.......
:)

ni gambar masa bulan january lepas...

masa ni gigi bawah dia pun ada 3 batang je...


notti sungguh muka ziyad camni kan!!



setelah hampir 12 bulan berlalu...............


ni kaki sape ni??? 
dah nak sama besar ngan kaki mama ni...


bukan main khusyuk lagi tu...


patut la......
sambil tengok PHD


sambil makan keropok 


ada macam abu bakar ellah tak??


sedap ke keropok tu???


sedap la mama.. nak lagi boleh??


tulah gaya hero nan sorang ni
mainan banyak pun
yg bukan mainan jugak dibantainya
ye ye je mama beli bakul tu
buat simpan mainan dia
tengok2 dia simpan diri sendiri kat dalam tu
bila mama kemas
jap lagi dia punggah balik
camne la rumah x macam tongkang pecah???


5 blaze of sunshine:

echa said...

happy nyer bila dpt msk dlm box tu..senyum smpai telinga hehehe....

Sitisifir10 said...

hehe..dah terbiasa dgn anakanda2 saya nan ramai itu memang tak main mana dengan permainan2...tapi kalau ada kotak yg abah diorang gi cari kat kedai sbb nak letak anak ayam kalau dah beranak, yg tu lah yang dibuat mainan...haih....

chekna @ mama ziyad said...

echa & kak siti,

biasalah tu budak2...segala benda pun jadi nak buat main.. selagi xmembahayakan diorg, layankan je la...

Faryza said...

waaa syok nye dia masuk dlm tu..

cik puan akish said...

aha.....dadif pon suke masok bakol!!!!apepon..ziyad comel!!!