choo..choo...

by chekna on Wednesday, December 29, 2010


memandangkan koleksi kereta mainan yg semakin melimpah ruah
ayah pun belikan la set thomas utk ziyad
ala cap pasar malam je pun
beli kat taman perpaduan 6 bulan lepas
     set tu complete ngan 3 bijik tren ngan railway skali 
 tp railway tu tahan sehari je 
     tren je yg selamat dibawak balik ke sj 
 setelah beberapa bulan terperap kat dlm toybox 
baru2 dia sibuk nak main balik tren tu
tu pun tinggal dua je 
 nak jalan pun dah xbleh 
 tayar pun abis ilang dah  

dah dok merengek2 nak main jugak
skali tu ayah sambung la 2 tren tu


tara................



camni pun jadilah


psssttt... sila abaikan bakul baju & towel yg bergantungan tu ye....


sempat break sekejap, tengok awek cun dulu...



     rak tv ni mmg dah jadi 'playstation' ziyad 
 main tren pun kat sini 
 parking kereta pun kat sini 
 semuanya kat meja ni la
 mmg xde can mama nak kemas langsung.....  

8 blaze of sunshine:

Hamizah said...

biasalah dah ada anak rumah jarang nak kemas..

alyyani said...

teruja nye ziyad dapat thomas baru :)

kak Erna said...

salam chekna..tak pe..anak kecik memang susah nak kemas rumah..

cheqna said...

bila ada anak2 yang sedang membesar memang susah nak tengok umah kemas kan????
huhuhuhuhu

kakyong said...

rumah kakyong usah ckp la chekna..
ade saja area yg bersepah... sampai dah jd malas nak kemas sgt... :P

chekna @ mama ziyad said...

tulah tu.. mmg susah sgt nak berkemas, kalo kemas pun sekejap je.. pastu kang bersepah balik.. sudahnya, biar je la..

sheila said...

besonye tv hehehhe

chekna @ mama ziyad said...

tv je beso, orgnya x besor2 pun..