rutin harian.................

by chekna on Monday, December 20, 2010

ni le rutin harian saya...


hmmmm... conpius ye
tertanya2 saya tengah tengok apa tu??

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
best pulak tekan benda ni banyak2...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 
hari2 saya dating ngan kawan baik saya
thomas & kawan2nya

close up skit...



camtu la saya hari2
sebab tu mama dah xde can nak beronline malam2 lagi
hehehehe.......



-ziyad aiman-

6 blaze of sunshine:

NM02 said...

aloh... comeinyaaa cara dia dok layan citer tu

MummyEcha said...

kusyuk nyer..........hehehehe

kak Erna said...

memang comel..

chekna @ mama ziyad said...

hehehe... camtu la hari2... kusyuk lagi tawadduk...

kakyong said...

hahhaha... camtu lah dulu fikri.. sampai sengal lappy ibu dibuatnya..

chekna @ mama ziyad said...

tu la kak yong, nasib baik xlunyai dibuatnya lappy tu.....