aunty syida

by chekna on Tuesday, March 29, 2011


sejak 2/3 lepas
tu lah perkataan faveret ziyad
auntie syida, blabla*&^%&*((
asyik2
auntie syida, blabla*&^%&*((
bila balik kg jumaat lepas pun sama
sikit2
auntie syida, blabla*&^%&*((
auntie syida, blabla*&^%&*((
auntie syida, blabla*&^%&*((
auntie syida, blabla*&^%&*((
auntie syida, blabla*&^%&*((
opah/atuk pun pening
mana ada auntie syida kat sana
adoyaiiiiii................
tiap2 kali tu la
mama/ayah kena ckp ngan dia
auntie syida xde
dia mesti akan reply
ada.........(siap ngan isyarat tangan lagi..)
ye la.. ye la...
pegi la dok ngan auntie syida dia tu....
jeles mama tau...

oh ye...
auntie syida tu pengasuh kat nursery ziyad
isnin tu bila mama bgtau kat syida
dia gelak2 je
ziyad....ziyad.....

4 blaze of sunshine:

sheila said...

jeleskan..

samalah cam aku..si kyra tu sikit2 mama...sikit2 mama. dia cari ammi time nak susu, time nak air tu je

mama tu pun bbsitter gak

chekna @ mama ziyad said...

mmg sesaje je bagi kite jeles kan...

kak Erna said...

mesti aunty syida pandai layan..sampaikan jadi sebutan dia..

chekna @ mama ziyad said...

kak erna,

ye la tu, tu yg asyik jadi sebutan je...