nak tebas ke tak??

by chekna on Thursday, March 24, 2011

dah makin panjang rambut anak teruna ni
kalo gegirl
confirm dah jadi mangsa
letak sepit/cekak rambut warna-warni dah ni

pandangan depan


pandangan tepi

pandangan belakang

haritu sembang2 ngan hubby
katanya biar la dulu
bukannya  nak masuk sekolah pun
btul jugak tu....
selagi ziyad selesa berambut camtu
biar je la kot...

jom flash back ke bln oct 2010
sebelom sesi cantasan yg pertama



semak tak mata memandang??



si ayah tak sanggup nak tengok anak yg bertocang camni
tu yg trus potong rambut
lgpun, masa tu
rambut depannya mmg panjang skit
so, kejap2 tangannya selak rambut
kesian pun ada
tu yg ayah jadi bidan barber terjun
dan hasilnya
not bad la jugak kan...


selepas 

6 blaze of sunshine:

MummyEcha said...

pic 4 n 5 tu memang nampak sebiji cam gurl.....nie kalu org tak tahu confirm ingat gurl....comey

chekna @ mama ziyad said...

hehehe.. tu le pasal.. ada yg siap panggil kakak lagi...:)

sheila said...

rambut dia lurus..cantiklah kasi panjang.

tp tulah tgk dia selesa ke tak..kang berpeluh bagai. kalo peluh je takpe..kalo naik ruam lagi naya

kakyong said...

hahahhaaa... tak tahan tgk ziyad bertocang.. kena tukor nama camtu jadi zaidah ker... ekekkeke... :D

chekna @ mama ziyad said...

shila..

ruam mmg xde la, cuma berpeluh je la...

chekna @ mama ziyad said...

kak yong.. mmg kelakar betul masa tu.. dia pun xkisah je bila kena tocang camtu...