gayat tak?

by chekna on Wednesday, March 16, 2011

kat entry lepas
ramai yg ckap Flat Kampung Hj Abdullah Hukum tu gayat kan
cuba tengok gambar ni plak
gayat ke tak???

*snap dari hp je... tu pasal blurr...

ni merupakan antara pemandangan harian dari tingkat 21 
so far, ni la ofis paling tinggi yg mama pernah kerja
selama kerja kat sini
pernah sekali turun tangga 
masa fire drill
terketar2 lutut balik rumah 
masa tu bujang lagi la
tahun2 lepas tu
dah xpayah turun tangga lagi
dah pakat siap2 ngan floor rep
bomba blom sampai
kitorg dah siap tunggu kat bawah
hehehe.......:)

tengok kereta berderet kat sebelah tu
(yg halus mulus seblah kanan tu..)

camtulah mama hari2 pegi balik keje
masa snap ni baru pukul 4ptg
kereta dah byk, tp bergerak la
time org keluar balik keje
dlm 5.30 - 6 pm tu
lagi la berderet kereta kat situ
tp biasanya jem skit je
dlm 7 km camtu
dah clear skit dah

bln lepas
sekali seumur hidup
kluar ofis pkul 5.40 pm
7pm baru lepas dlm 6km
sampai rumah pukul 9.15 pm
3.5 jam dari KL nak balik shah alam
mmg giler penat masa tu
nak balik kg pun xlama camtu
lagi tension, bila sampai rumah
ziyad dah tido
sedih... :(


3 blaze of sunshine:

kakyong said...

cabaran hidup di kotaraya.. gtu lah kan...

http://aniesandyou.blogspot.com said...

org kata, kalu tggi tmpt keje nyer, maka lg tggi ongkos nyer.. hilang gayat! ;-)

chekna @ mama ziyad said...

kak yong... nak buat camne, dah rezeki hidup kat kl, terpaksa la redah jugak...

anies, ala.. tinggi mana sangat la ongkosnya kalo expensesnya pun tinggi jugak.. :(