1st time bukak hadiah sendiri

by chekna on Thursday, June 16, 2011

lagi pasal besday ziyad
ni kire 1st time la ziyad bukak hadiah sendiri
tahun lepas punya hadiah xde bungkus2
beli2 trus bawak balik trus main
kali ni saje je kasi bungkus cantik2
(org kedai yg buat pun..)



sesi koyak mengoyak pun bermula
tp mama yg lg byk koyak dari ziyad pun
:)



sila abaikan tangan yg kurus kering nampak urat tu ye..




bila dah nampak skit barangnya
dia lagi excited....


sukernya dia...


pening sebenarnya masa nak pilih tu
round toys r us 2/3 kali pun
xtau nak beli apa
so, finally beli la benda yg dia suka
benda yg confirm dia akan main
tanpa jemu
apa lagi
kereta racing la
tp yg ni ada remote 
seblom ni pernah la beli yg camtu jugak
kecik skit la
tp dia xnak main ngan remote
dia main tolak ngan tangan je
lama2 langsung xbleh pakai remote tu
rosak tayar dia bila dok tolak2 manual kan

this time
masa mula dpt2 tu dia main tolak2 jugak la
tp lepas dah tunjuk kat dia guna remote
dia pun try
tau2 dia siap buat drifting lagi
langgar dinding jangan cerita la
kalo kereta betul, confirm xde rupa kereta dah

ziyad siap panggil kereta ni 
'car cantek'

4 blaze of sunshine:

noor said...

wah ziyyad dpt kete bestnyer
hepi besday ziyyad
best ler kurus heheheh sy ni tringin sgt nk krs

chekna @ mama ziyad said...

mmg dia suka sgt ngan kereta, berbaloi la beli, dia akan main sampai hancur punya...

xde bestnya kurus ni, nak buat kerja berat skit, semuanya x larat..

alyyani said...

wow besar nye kete ziyad. tu senyum pun lebar. :D

chekna @ mama ziyad said...

hehehe.. kalo bleh nak senyum sampai telinga...