down memory lane.....

by chekna on Saturday, June 25, 2011

sempena bulan june ni kan
bulan besday buah hati pengarang jantung mama
harusla banyak kisah ziyad je kan
kali ni nak tepek
gambar besday ziyad 2 thn lepas
5 june 2009
tp disebabkan hari tu jatuh pada hari jumaat
esoknya baru sesi potong-memotong kek
takde party2 pun
makan2 adik-bradik je...

gambar agak kurang memuaskan 
xreti nak edit bagi lawa
masa tu pun dslr xde lagi
harapkan nikon cabuk mama je la......

kek yg disponsor oleh makcik ziyad (adik mama) yg baik hati...


besday boy yg langsung xde perasaan nak tiup lilin


serious... muka ziyad macam conpius giler je....

seee what i mean.. muka kelat je kan....




lepas potong kek
lepas makan kek
lepas main kek ngan abang2 sepupu
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........................


10 blaze of sunshine:

Bionic women said...

lucu tengok muka ziyad yg macam xder perasaan tu..hehehe

sheila said...

tu yg malas ammi kiya & khilfi nak beli kek masa dorang setahun... mmg konfom dorang xde perasaan hahahh (alasan)

Acik Erna said...

comel ziyad..dua tahun bukan dia tau apa lagi kan..
seronok simpan gambar2 kenangan..

Azie Rad said...

happy belated besday ziyad...aunty doakan ziyad menjd harapan mama ngan papa ye.... xpe ko tunggu ziyad 5 thn celebrate..confirm ziyad ingat....anak aku dok slalu tanye nak celebrate besday dia...padahal harijd pun x tau bile...ikut suka dia jee..tgk kwn2 celebrate dia pun nak celebrate gak...

Sitisifir10 said...

hehehehe... tgk muka blurr itu mengingatkan saya pada Usamah...dalam ramai2 masa kecik ritu Usamah soranglah yang ber wajah blurr :P

cheqna said...

hahaha..muka tak de perasaan tu..sabo jela=)

♥SyilaSyira♥ said...

cantik keknya...hepy belated besday

Papa Mifz said...

tidur kekenyangan la tuh eh...hehe

noor said...

ziyad terbalik ngan untie 6.5

http://aniesandyou.blogspot.com said...

happy belated birthday

Kasi wangi sket!