wanita tak tahu pasal kereta?

by chekna on Thursday, June 16, 2011


sape baca utusan hari ni?

antara petikan yg menjadi perhatian 
khususnya kaum wanita ................

wanita sering dilabel sebagai hanya pandai memandu tetapi langsung tidak tahu atau tidak berminat untuk ambil tahu tentang kereta yang dipandu.
Justeru tidak usahlah ditanya lebih-lebih tentang penjagaan kereta. Lebih-lebih lagi berkaitan komponen-komponen penting seperti enjin dan sebagainya. Jawapannya pasti mengecewakan.

berita penuh =====> sila baca sini dan sini jugak


*google

sebagai seorang pemandu wanita
saya dengan bangganya
mengaku
memang betul
saya xtau apa2 pasal kereta
tau bawak je
hehehe...:)

isi minyak - kalo x tau baik naik bas/lrt je
pam tayar - boleh la, coz pernah la try pam tayar sendiri, sekali je pun...:)
tukar tayar - x tau
check enjin/bateri etc - pun xtau jugak
lain2 pasal enjin - lagi la xtau....
hehehe......

pengakuan berani mati ni bukanlah mewakili mana2
pihak/persatuan/kelab wanita secara amnya
ini hanyalah pengakuan peribadi
mana2 wanita yg mmg teror bab2 hal kereta ni
mmg gua tabik lu la beb
(ceh.... dah macam ayat kl gangster la pulak..)
korang camne?

2 blaze of sunshine:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

penah kena gelak sbb x tau psl bateri kete da kong waduh!

Honeymoon

chekna @ mama ziyad said...

hehehe... sama la kite... cuma blom pernah kena gelak lagi la...