rumah baru ziyad

by chekna on Monday, June 20, 2011

skarang ni
ziyad dah ada rumah baru
ada port baru
nak lepak2 sambil tengok cd
nak lepak2 sambil minum susu
nak lepak2 sambil main



gambar ni mama snap dari atas tangga



rumah ni bukan setakat tempat ziyad lepak je
kat sini jugakla jadi stor sementara
yg biasanya menyelamatkan mama
bila ada org nak datang rumah
campak je segala jenis mainan kat dlm rumah baru ni
senang & memudahkan keje mengemas 
dan mmg itu tujuan utama mama beli benda tu pun
biar dia buat semak kat dalam tu
tp biasanya terkeluar jugak 3/4/5 jenis mainan ke luar
tp ok la skit daripada dulu
mata pun xde la sakit sangat nak memandang
kat dlm rumah tu plak jgn cerita la
dah macam tongkang pecah dah....


oh ye..
rumah baru ziyad tu dibeli dari suzie@mama zharfan
byk jugak barang2 dlm blogshop my lil garaje tu
bleh la terjah tengok


*google

patutnya tent ni mmg ada tunnel
tp disebabkan macam menyemak je
so, simpan je la tunnel tu
kalo nak pasang tent together ngan tunnel tu
mmg memerlukan kawasan yg luas
yg mana rasanya xsesuai buat masa ni..
mungkin kalo kami dapat rumah banglo
yg besar baru bleh pasang...
hehehe....


ni plak gambar seblom adanya rumah baru
ziyad biasanya akan baring 
or duduk kat kerusi malas dia tu

tp  malangnya
sejak dia dah tersangkut ngan babytv ni
cd pun dah lama xlayan
aisehhhh... kami nak tengok channel lain pun dah susah
asyik nak babytv je
ingat nak cari cd je la
dulu seblom masuk astro 
babytv ni mmg ada jual dlm bentuk cd kan?
mana nak cari???

6 blaze of sunshine:

Fieza79 said...

sng je dh ada rumah bru tu...main cmpk2 je ye brg2 yg mnyemak kn mata heheh...selamat kn keadaan

http://aniesandyou.blogspot.com said...

amboi amboi amboi


Honeymoon

Papa Mifz said...

berkhemah di dlm rumah yer...:)

Acik Erna said...

comelnya dok atas kerusi dia.
pasang khemah dalam rumah dah tentu ziyad selamat..

chekna @ mama ziyad said...

fieza,
yezzaa... senang keje mama dia..

anies,
hehehe...

chekna @ mama ziyad said...

papa mifz,
nnti dah besar skit, bleh la berkhemah kat luar plak...

kak erna,
dia kalo dok kat kerusi malas tu, siap bergoyang2 lagi... hehehe...