koleksi FM.........

by chekna on Wednesday, June 01, 2011

kami pun ada jugak
koleksi fridge magnet ni
walopun xbyk
jadi lah kan
nak kumpul byk2 pun
xbleh lagi buat masa sekarang




ni le koleksi FM yg xseberapa
ada yg beli
ada yg dpt free
ada yg org bagi


ni my sis bagi
FM dari melaka
tp tengok, dh tinggal separuh



ni pun mysis bagi jugak
FM dari sabah
burung kenyalang yg tinggal badan je...
kepala dah kena sembelih
hehehe....



yg ni member hubby bagi
jauh sangat dari london bas ni dtg
tu yg esksiden tu....


yg ni pun member hubby bg jugak
alhamdulillah sampai skg
kanggaroo tu sihat walafiat lagi



yg ni beli kat langkawi
tp dah sumbing merata



yg ni lagi sadis
beli kat flea market kalo xsilap
sayang nak buang
biarla kat situ

so kesimpulannya
mmg xbleh nak jadi pengumpul FM tegar
ada je tangan yg gatal nak amik
mybe bila dah tua skit
anak2 dah besar
baru bleh start collect
:)

2 blaze of sunshine:

Kasih Ibu said...

banyk juga tu koleksi FM nya...

Kat rumah ni wlu cuma ada si Haiqal tapi hancur semuanya di kerjakannya..dah la x byk...hu..hu...

chekna @ mama ziyad said...

tu je yg ada, nasib baik bleh lekat lagi.. ada jugak yg dah arwah, langsung xbleh lekat dah...:)