Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

by chekna on Monday, January 03, 2011

indahnya dunia maya ni kan
selain dapat berkongsi maklumat
dapat jugak berkenal-kenalan dengan teman2 baru
sebagai seorg blogger yg ciput cam i ni
sangat2 menghargai niat baik & jasa murni penganjur ---->ahfantasy24
(cam skema giler ayat ni kan..:)
kepada si tukang tag ---> simplemama, thanks a lot dear...



Syarat2 untuk menyertainya...
1.Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang; 
--> less that 50 pun..:(
2.Buat satu entry yang bertajuk "Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru" dan linkkan ke entry ini; 
--> done

3.Tinggalkan Link entry yang telah siap di ruangan komen; 

--> done

4.Tidak wajib untuk menjadi follower, namun berbesar hati jika ada yang sudi; 

--> done

5.Tag 3 orang rakan seperjuangan 

4. kepada semua pemblog2 yg sama2 ciput cam blog ni.. hehehe..
(baca balik syarat2 kat atas tu ye...)


6.Meminati dunia blogger dan tidak sombong 

--> sememangnya minat berblogging, cuma masa je yg agak cemburu... 
--> sombong tu tidaklah kot, tp lebih kepada pendiam.. maklumlah org pemalu kan....:)




3 blaze of sunshine:

sheila said...

bagus bagus..akan aku buat sbb aku ni yg dah berblog dekat 5 tahun follower x sampai pun 60 orang heheheh

chekna @ mama ziyad said...

kita serupa...

cheqna said...

erm...
cheqna kurang faham..maklumlah bengap sket
huhuhuhuhu