sebelum & selepas

by chekna on Wednesday, January 19, 2011


ni wajah ziyad seblom ke playgroup gbob last 2 weeks




*snap ngan hp je...

giler masam okeh..
dari rumah kecoh xnak pakai tshirt tu...



kat bawah ni plak
wajah yg tadinya masam mencuka
dah bertukar rupa
 





ceria tak??
mestilah..
nak jadi genius kenala ceria2 selalu kan!!



tapi minggu lepas kenapa xceria??
next entry nnti baru cerita
kalo sempat la...

5 blaze of sunshine:

Fieza79 said...

nape..ziyad tanak pakai t-shirt tu nape...

sebelum masam...selepas.. dah jd kanak2 ribena la pulak...

BIONIC WOMEN said...

wah, ziyad nampak heppy sangat pastuh kan?

chekna @ mama ziyad said...

tak berkenan btul dia ngan baju tuh.. xtau la nape, color striking sgt kot...

gitulah, memula je malu2 kucing, pastu baru la naik sheikh dia... hilang dah muka masam & muncung dia tuh..

kak Erna said...

cekna@mama ziyyad..
memang ziyyad budak cerdik..dah boleh pilih tu..tak perkenankan baju..muka masam..he he..comel je dia..

chekna @ mama ziyad said...

kak erna, dia mmg dah pandai pilih baju sendiri skg ni.. tu yg susah skit tuh..