si dia yg berbaju merah di malam krismas, tp bukan santa claus....

by chekna on Thursday, January 06, 2011

walopun dah masuk tahun baru
nak cerita kisah tahun lepas ok ke?
peduli hape kan.. blog sendiri..

nway, saje nak tayang
(dah cam bunyi riak je dah....)
aktiviti kami di malam krismas




harap maklum
budak yg melompat2 di mlm krismas ni
bukan le anak/cucu/anak buluh betung si santa claus ye
baju je kaler merah
kebetulan bukan kesengajaan....



sukernya dia dapat lompat2 kat situ
dlm pada dia suka2 tu
mama ni yg risau sebenarnya
takut dia nampak booth jualan tepi tu
giler banyak mainan kat situ......
nasib baik dia pun dok asyik tengok deko
sambil2 tengok budak2 lain yg dok jakun cam dia jugak
langsung xperasan

lokasi??
harusla tempat faveret kami
subang parade
kalo dulu <10 mins je dari rumah
skg ni jauh skit la
+-15 mins je pun
tp still tempat ni menjadi poojaannnnnnnnn



sedikit jakun tengok deco krismas
budak berbaju oren tu plak, jakun tengok kejakunan si ziyad ni
padahalnya seminggu seblom tu
dah datang tengok dah
kali ni datang, laju je dia panjat tempat ni
trus lompat2 buat macam rumah sendiri....
hehehehe....






ziyad yg sempoi berbaju tido je.... hehehe...
plan asalnya nak keluar makan je pun kat sini
sambil2 menghabiskan duit bonus ayah.....
kat kedai camera
dah setahun beli
skg ni baru mampu nak upgrade lens



ni gambar seblom kejadian lompat-melompat tu
ziyad dah bosan tunggu ayah
nasib baik xramai malam tu
kedai tu pun dia dah buat macam rumah sendiri....






suara budak ni la yg bukan main nyaring lagi di malam2 krismas kat subang parade malam tu
ada ke santa claus yg sanggup nak layan???

6 blaze of sunshine:

Wan Ahmad Izudean said...

comel je die...hehe
erm,agaknya bilalah nak ada baby sendiri nie..hehehe
gurau je!

sheila said...

gamba yg 1st tu cute..

kakyong said...

anak2 kakyong kalo terpegun, depa kan keras berdiri kaku sambil tengok ... hehhehe....

chekna @ mama ziyad said...

hehehe.. jenuh tu ayah dia nak snap, asal snap je tengok lain... gambar xnampak muka je yg banyak.....

kak Erna said...

cekna..comelnya ziyyad..
keletah nya dia..geram..mesti bijak kan..

chekna @ mama ziyad said...

kak erna.. dia mmg aktif & banyak akal jugak... tu yg penat tuh... mama dia sampai dah naik kerempeng dah ni..