cuti2 Melaka - MW

by chekna on Monday, January 31, 2011

amaran dari pihak tuan rumah
entry ni & entry2 selepas ni merupakan entry bergambar
so harap jgn bosan maupun jeles
lgpun stakat g melaka je pun
bukan pegi holiday ke jepun sana nun.....

destinasi pertama kami adalah
















nampak tak tu??
jgn tak tau
melaka pun dah ada wonderland sendiri tau...

tempat ni baru je bukak tengah tahun lepas kalo x silap
masih baru lagi
memula bayangkan macam sunway lagoon tu
rupa2nya ala2 wet world je pun
mybe bila dah siap sepenuhnya baru la jadi ala2 sunway lagoon kot

dah namanya tempat baru
facilities pun serba baru la kan
bersih je tengok kolam dia
cuma panas giler kat sana
tambah2 jalan dia bertar
mmg hangat giler la....
pokok2 pun xbrape nak ada
tu yg buat lagi panas tu....

ingatkan pegi masa cuti thaipusam
xramai org
skali tengok ramai jugak la
ada satu rombongan sekolah
n satu rombongan family day dari johor

overall tempat ni ok la
cuma kami yg beranak kecik ni
xbrapa boleh nak cuba main segala macam mainan kat sini
bg yg single mingle
or anak2 yg dah besar
bleh la cuba

further info pasal tempat ni bleh click sini


3 blaze of sunshine:

Lovely Bella said...

waa nice pic!! :) suke tgk

kak Erna said...

cantik gambar2 ni..teringin jugak nak bawak anak pi mandi..

chekna @ mama ziyad said...

thanks...