dia yg perasan hensem...

by chekna on Tuesday, January 11, 2011

blank sekejap
xtau nak tulis apa
layan gambar je la ye

















9 blaze of sunshine:

MummyEcha said...

hahahaha....diorg nie dengan cermin memang x leh nak pisahkan...ape pun action tetap comey..

cheqna said...

wah..comel...
ngan cermin tu tak tahan..=)

chekna @ mama ziyad said...

tu la, tengok muka sendiri pun suka kan main..

noor said...

jln2 sini jap
nk kenal tuan punya blog

sheila said...

ada bakat...

tp mmglah budak kecik2 ni suke sgt ngan cermin. kyra kalo teman aku iron kat bilik baju mmg konfirm belakon. aku buat2 tak nampak tapi alahaiiiii cute sungguh

kakyong said...

ooowhh.. ziyad jumpa kembar dia yer...

aliya pun suka main cermin...

chekna @ mama ziyad said...

noor, nak jalan2 sini selalu pun boleh.. thanks..

chekna @ mama ziyad said...

sheila, mmg semua budak2 camtu kot.. suka tengok muka sendiri, pastu buat macam2 aksi... tp mmg cute pun...

chekna @ mama ziyad said...

kak yong.. haah, kembar yg sebijik sama... hehehe...mmg semua budak2 suka main cermin la rasanya..